неделя, 16 март 2014 г.

ВИШНЕВА НАСЛАДА

Тази рецепта видях в един руски сайт ,за съжаление не го запаметих. Направих сладкиша по памет както го бях  запомнила.Получи се страхотна вкусотийка сочна и с прекрасен аромат.

Продукти за блата:

3 яйца
3/4 ч.ч. захар
150 мл. прясно мляко
100 гр масло (меко)
1 бакпулвер
щипка сол
200 гр брашно
 вишни около 200 гр от компот или замразени
2 - 3 с.л.кокосови стърготини

За глазурата:
250 гр маскарпоне
150 мл. течна сметана
3/4 захар
ванилия
6 с.л.кокосови стърготини
авторката беше написала че може да се залива само със 300 мл. сметана и кокосови сърготини, но аз разполагах с тези продукти и ви уверявам ,че се получи мниги добре

Начин на приготвяне:
Мекото масло разбийте със захарта на крем, добавете едно по едно яйцата.Прибавете като редувате млякото и брашното примесено с бакпулвера и солта. Изсипете в тавичка с размери 24-26 см. в която сте сложили хартия за печене ( аз пекох в малко по голяма тава но според мен е по добре в размера който съм ви посочила).Върху тестото наредете отцедените и изчистени от костилките вишни. Поръсете ги със кокосовите стърготини.Печете в предвариелно загрята фурна на 180 гр.  20 -25 мин. През това време разбийте маскарпонето със захарта.Добавете течната сметана и разбъркайте до хомогенна смес.Прибавете кокосовите стърготини и ванилията. Извадете сладкиша и го залейте със сметановата смес.Печете още 20 -25 мин. или до лек златист загар.

ДА ВИ Е СЛАДКО!




 

Няма коментари:

Публикуване на коментар