събота, 27 октомври 2012 г.

СЛАДКИШ"MAGIC"

Видях този сладкиш в този сайт
 http://www.e-retete.ro/retete/prajitura-magica ,
и много се зачудих какъв ще е вкуса му .От лесно по лесно ,нищо не се бърка и  не се разбива :))
А вкуса  хм...как да ви го обясня...ореховки,шоколад,кокос и ....ами просто го направете и ще се насладите МАКСИМАЛНО!!!
Аз малко промених продуктите и реда но това е нормално за мен:))



                                                                             


ПРОДУКТИ:

1 пакетче масло-125гр.
200 гр.натрошени бисквити- обикновени
65 гр кокосови стърготини
170 гр начупен на парченца шоколад( аз сложих 100гр млечен,50 гр млечен със лешници и 5-6 шоколадовии бонбона с различен вкус)
100гр едро смлени орехи
1 кутия кондензирано мляко-397 гр

Тук вече идва МАГИЯТА

Разтопете маслото в малка тавичка( моята е 18/30)

 Отделете непълна ч.ч от бисквитите останалите ги разпределете върху маслото.


Върху тях разпределете кокоса


и шоколада


орехите


отделените бисквити


и накрая разпределете кондензираното мляко


Печете в загрята фурна на 180 градуса не повече от 30 мин.Аз малко го попрепекох,но пък се получи и карамелен вкус от кондензираното мляко.







5 коментара:

  1. Аууу каква разкошотия пак си спретнала Елзи.
    Много ми допадат твоите рецепти ,защото са по вкуса ми и най вече винаги бързи и лесни за приготвяне ,а аз все това търся леснинкото.:))))
    Хубави почивни дни и прегръдки от мен!

    п.п. Ако махнеш и проверковият код за коментарите еша няма да ти има ,че много ме измъчват тези кодове.:)))

    ОтговорИзтриване
  2. Ето това нещо ще го започна с лъжицата още преди печене.Какво съчетание от сладости!!!
    Поздрави,Елза и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви момичета!!! Направих този сладкиш на майтап,защото ми беше интересно какво ще стане...а то какъв стана АУ вкусотия:)))
    Мила Зиче,относно кода,не съм много веща в тез компютърни работи но ще се обърна към моя админ хи хи хи т.е. сина.За да не го занимавам с глупости ще запиша курс "компютърна грамотност":))))
    БЛАГОДАРЯ ВИ!
    ПРИЯТНА ВЕЧЕР!

    ОтговорИзтриване
  4. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  5. Знаеш, че твоите сладкиши винаги са ми допадали....на ще се моля децата да си дойдат и ще го спретна веднага!
    Усещам колко е вкусен...гледайки съставките, все такива, които обожавам!
    Поздравления, Елиза!🙏❤🌹

    ОтговорИзтриване